28 Temmuz 2013 Pazar

Kore'ye nasıl aşık oldum :)

Evet yeni Yazıma başlıyorum her kes nasıl,ne zaman kore fanı oldun diye soruyor

Ben 13 yaşındaydım ve Kim hyun joong'un resmini gördüm Arkadaşım bunu tanıyormusun dediğinde hayır dedim ve bana kim olduğunu anlattı ve Play full kis dizisinde oynuyor dedi ben tabi dururmuyum direk Play Full Kiss'i izlemeye başladım o dizi bittikten sonra Bebek ve ben adlı flimi izledim tabi ilk başlarda sıkıcı geldi Alt yazılı olduğu için ama sonradan bir insan içkiye,sigaraya veya başka şeylere nasıl bağlanıyorsa  bende GüneyKore'ye öyle bağlandım ondan sonra komşumuzun kızınında Kore fanı olduğunu öğrendim ama nasıl sevindim bilemezsiniz benim huyum böyle Kore'ye karşı ilgi duyan birini gördüğüm anda kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor.Neyse komşumuzun kızı Ss501 grubunun hayranıymış bende o grubun müziklerine dinleyerek Shinee,Nu'est,U-kıss,Beast,Boyfriend gibi gruplara hayran oldum onlara hayran oldukça kore sevdası arttı ve kendimi artık sadece kore'ye ait hissedim.Annemler filan hep dedi salakmısın kızım bunların neyini seviyorsun diye bende salaksam salağım salaklığım kendime sizene dedim ve terlik yedim :D
Ama ben böyle cesaretli olmayı Kore dizilerinde öğrendim .En büyük hayalim bir gün GüneyKore'ye gitmek eminimki bütün Kore fanların isteği böyledir İnşallah bir gün gerçek olur halimiz bize gidmezsin diyenler mort olur Amin ;) ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder